logo

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Το Facebook καθαρίζει το Newsfeed από posts που ικετεύουν για κλικ στο link που περιέχουν



Το Facebook προχώρησε σε μία αλλαγή στο timeline των χρηστών και σταδιακά θα "εξαφανίσει" τα posts που ζητούν από τους χρήστες να κάνουν κλικ στο link που περιέχεται.

Μετά το καθάρισμα του Newsfeed από τα posts που ζητούν likes, σχόλια και share στα posts, το Facebook καταργείόσα posts "ικετεύουν" για να κάνει ο χρήστης κλικ στο link που συνήθως περιέχεται στο κείμενο/περιγραφή μιας εικόνας, όπως φαίνεται και παρακάτω.


Αυτά τα links συνήθως είναι διαφημιστικού περιεχομένου και άσχετου θέματος με την φωτογραφία ή συνολικά το post, και το Facebook δεν επιθυμεί τέτοιου είδους περιεχόμενο στο Newsfeed των χρηστών.

Το Facebook ωστόσο προχώρησε σε αυτή την κίνηση μετά από έρευνα, από την οποία προέξυψε ότι το 80% των χρηστών επιθυμούν να έχουν μία περίληψη του περιεχομένου που περιέχεται σε ένα post πριν πατήσουν το link και σε πολλές περιπτώσεις αυτό δε συνέβαινε, με το link να έχει διαφορετικό θέμα και συνήθως διαφημιστικό περιεχόμενο.





Επίσης, το Facebook ενημερώνει τους διαχεριστές σελίδων, ότι τα posts που έχουν ένα link με τη γνωστή μορφή (πχ http://e-pcmag.gr) μέσα στο κείμενο [εικ. 1], έχουν τα διπλάσια κλικς σε σχέση με τα posts που έχουν το link ενσωματωμένο στο ποστ, μαζί με κείμενο και φωτογραφία [εικ. 2].






http://www.e-pcmag.gr/